onsdag 23 mars 2016

Kamera uppgradering!



Men sådär ja! Äntligen har jag uppgraderat mig på kamerafronten, ja inte mycket egentligen, men för mig betyder det en hel del! Min Nikon D60 har jag haft i många, många år. Den har varit runt i världen, i otaliga hästhagar, genomlidit höskörder, åkt traktor, varit till fjälls på skoter, besökt många städer i vårt avlånga land och inte minst förevigat tusentals porträtt på nära och kära. Men nu får den kliva åt sidan för Nikon D90. Jag vet - ännu en gammal kamera, men med mer funktioner! Dessutom medföljde ett fast 50mm Nikon objektiv. Fasen vad vi ska ha roligt tillsammans!

2 kommentarer:

  1. Åh, ny utrustning är ju så himla spännande :D D90'n ligger mig verkligen varmt om hjärtat. Hoppas att ni kommer trivas ihop :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är övertygad om att vi kommer ha det väldigt gott tillsammans! Kan inte sluta gå omkring och ta bilder nu! Älskar känslan av att vara riktigt jäkla nöjd! :)

      Radera