onsdag 30 mars 2016

Kalle hjärta Sandra: del 2



Det var ju i somras som vi gifte oss jag och Kalle, sedan dess har jag insett att jag bara lagt upp ett inlägg om bröllopet här på bloggen, desto mer har visats på min Instagram där jag heter: sandrabrunnstrom. Jag läste igår ett inlägg på denna ljuvliga blogg som drivs av Sandra Hjort om just bröllop och blev inspirerad att fortsätta skriva om vårt. Så här kommer själva brudförberedelserna, några nervösa och sjukt roliga timmar där på morgonen den 27 juni 2015. 

Alla bilder är tagna av fantastiska Josephine Wallin, ni hittar henne på Instagram: fotografjosephinewallin. 




Alla skor till brudföljet, förutom Kalles, han hade åkt till
grabbarna här, han fick ju inte se bruden!


Jag och mamma.





Amanda, min syster Theres och Evelyn.
Mina tre brudtärnor.







Jag och min syster.


Så detta var stunden innan, nästa serie bilder blir från själva vigseln och lite däromkring! För värsta nostalgin av att titta på dessa. 

Vilken fantastisk dag, låter lätt som en klyscha - men det var den bästa dagen i mitt liv hittills! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar