söndag 13 mars 2016

Detaljer i vardagsrummet








Igår morse övertalade jag Kalle att vi skulle möblera om i vardagsrummet. Inte mycket egentligen, men det gjorde stor skillnad! Men vad som ännu roligare är att jag äntligen fick sätta upp den enorma Europakartan jag haft på lager. Alla våra rum går i lite olika färgskalor och vardagsrummet går i brunt och med lite naturkänsla. När jag och Kalle flyttade ihop så hade han nyss köpt sig en sprillans ny divan Mio-soffa, den såldes när vi köpte gården och istället inhandlades en tresits soffa och två fåtöljer i läder på Blocket, så där härligt slitna och underbara - 900kr för alltihop. Ett härligt kap! Jag har ett genomgående tema med lampor jag själv tillverkat av hampasnöre i detta rum, på bild ser ni en utav dem, ska nog ta och fota dem alla och visa upp för jag gillar verkligen skenet de ger på kvällen, det blir nästa lite trolskt. Ett enkelt diy-tips för den som är intresserad! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar