lördag 2 april 2016

Kalle hjärta Sandra: del 5


Här är del fem från vårt bröllop som ägde rum den 27 juni 2015. Jag har samlat en del av porträtten som togs på bland annat oss, men även lite annat folk som gjorde hela spektaklet möjligt! Fotograf är Josephine Wallin och henne hittar ni på Instagram: fotografjosephinewallin. 





Kalle spexade utanför kyrkan innan hemfärd.

Den gamla gungan hemma på gården
kom väl till användning.


Några av busungarna som var med.


Kalle och hans bror Erik.

Jag och mina syskon, Theres och Nicklas.


Jag, Kalle och svärföräldrarna mina.

Kalle och hans grabbgäng. Som en Dressman reklam!


Jag och mina tjejkompisar.



Josephine som stod bakom kameran hela dagen lång var min bästa investering inför denna dag. Jag känner henne sedan långt tillbaka då hon är vän med min syster och jag har följt hennes fotograferande sedan hon började, jag visste att hon skulle få till bilderna precis som jag ville! Så det behövde jag inte vara nervös över! Vi drog ju faktiskt till med att anlita henne från tidig morgon till sen kväll och det ångrar jag verkligen inte. Det är så kul att ha med alla timmarna på dygnet, allt småfix, alla händelser.

I nästa del kommer ett urval av alla de gästporträtt som också togs, det var nästan ingen som kom undan dem, och de är nog mina favoriter av alla bilder från hela dagen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar