fredag 24 juni 2016

Mysig midsommar


Vi firade en fantastisk midsommar hos Kalles bror och bådas familjer var på plats. Så härligt och se hur de smälter samman mer och mer. Lite extra rörd blir jag då vi firar ettårig bröllopsdag nästa vecka. Familjen är verkligen allt för mig och jag har haft turen att träffa Kalle som också han har underbara nära och kära. 


Kalle och Gottfrid såg så fina ut att tårarna sved i ögonen.


Han är verkligen underbar.


En midsommarstång blev det också och en massa dansande och sjungande. Vi gjorde så gott vi kunde och jag tror faktiskt att vi betade av de flesta klassikerna. 



Lite oklart vad som händer på bilden här ovan, men Gottfrid tycks hålla ställningarna i alla fall, haha.
Här under är Gottfrid och alla hans kusiner samlade. Jag tänker mig att det kan vara roligt för dem att ha en bild som denna när de blir större.


Hoppas ni haft en fin midsommar och att vädret har hållt sig någorlunda! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar