tisdag 14 mars 2017

Hej igen!

Det är svårt med alla sociala medier som finns nu. Vad vill man satsa på? Jag har haft dåligt samvete för bloggen så många gånger sedan sista inlägget i höstas. Jag har tänkt lägga ner och jag har samtidigt känt NEJ. Jag använder min Instagram flitigt, nära nog varje dag. Ibland flera gånger om dagen. Men allt som oftast tycker jag inte att det räcker till. Inte när det kommer till gården. Jag kom att tänka på det lite extra nu när vi fick ällingar inatt. Jag tycker själv om att läsa långa ingående inlägg om det jag är intresserad av, och om någon där ute vill ha någon annans tips och idéer om hur man kläcker fram löpankor i en budgetkläckare så delar jag gärna med mig av det.

Så.. Nu kör vi igen bloggen. På lagom fart. Vi hejar på varandra några gånger i veckan och tar det därifrån. Och nästa inlägg fyller jag med allt jag lärt mig om löpanksägg i kläckmaskin!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar