söndag 5 juli 2015

Så svetten lackar

Nu har jag semester, och inget speciellt planerat nu när höet till och med är intaget. Nu har jag chans att göra vad helst jag vill! När jag vill! Och överst på min önskelista vid lugnare tider står Klaras otränade kropp. Jag har väntat på att få göra en nystart med henne, en början där jag känner att jag har tid och ork att göra på det sätt jag finner är bra för henne, och för oss tillsammans.

I en vecka har vi nu hållt träningen uppe, varierat mellan löslongering i korallen, ridpass i inhägnad och uteritt. Lite olika mycket träning per dag, det har varit så väldans varmt här den senaste veckan, men det har löst sig fint ändå. Har hört mig för med en vän nu som ska komma och rida ut ned mig så jag får chans att miljöträna henne mer. Ja, svetten ska helt enkelt lacka här, både från kropp och i psyke. På oss båda.

1 kommentar: