lördag 7 mars 2015

Vardagsträningen

Jag är inne i någon form av mittemellan period med hästarna nu. Det gillar jag inte. Jag vet ju varför egentligen, det handlar om tid, men det retar slag på mig!
Sedan är det årstiden. Rida ut kan man alltid göra, men jag saknar den direkta tillgången till korallen.. Den ligger bara en kilometer bort, men det är nog långt i vardagsstressen.

Till nästa vinter ska vi ha en korall här hemma. Om det så bara blir en med gräs och plaststolp. Hästägande och hästtränande måste flyta på i vardagen - annars kan det aldrig fungera bra.


Nu varvar jag (framförallt Klaras träning) mellan att skritta och trava i djupsnö, longera, uteritter och långa promenader.  Men jag måste hitta tillbaka till mitt fokus. Jag har tappat det någonstans efter vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar